MacaoPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterPersembahan bagus

  • masa pelepasan:2024-04-28 13:20:07
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:268
  • Penerangan pantas:

    Macao,Tingkat atas khas tahap angkat kedua rendah meter, dan tingkat lain boleh dipasang rendah meter.Apa fungsi anti rust p

Kandungan artikel

Tingkat atas khas tahap angkat kedua rendah meter, dan tingkat lain boleh dipasang rendah meter.

Apa fungsi anti rust primer untuk lif kargo gudang?

MacaoWhen the oil, gearbox, transfer case, drive axle, winch mechanism and slewing mechanism are operating at low temperature, low condensation point and good performance, otherwise, the transmission efficiency will be significantly reduced, the wear of transmission parts will increase, the operation of gearbox and transfer case will be heavy, and shifting will be difficult. Sebagai mesin penyelamatan tenaga skala besar yang digunakan secara luas dalam kehidupan sehari-hari, bagaimana kita harus menjaga platform angkat dalam kehidupan sehari-hari?

Sirkuit sistem pertukaran frekuensi lif konstruksi adalah kebanyakan terdiri dari dua bahagian: sirkuit utama dan sirkuit. Sirkuit utama terdiri terutamanya dari bangunan lift kargo yang mengangkat (di hadapan ini disebut sebagai lift kargo yang mengangkat) dipandu oleh penyesuaian yang lebih kompleks. Sebelum pemasangan, semua peluru gulung ekscentrik cage mengangkat dan mekanisme memandu dilepaskan atau disesuaikan kepada ekscentriti besar. Gelung mengangkat dan mekanisme memandu dipasang dalam bingkai kereta api panduan berdasarkan, dan kedua-duanya tersambung. Mula dari melaraskan mekanisme pemandu, kuasa pada kandang penggantian untuk mengangkatnya m di at as tanah atau mengeluarkannya dari spring penimbal tanah (atau sokongan). Pelarasan dan urutan adalah seperti ini: . Guna kunci khusus untuk putar lebar eksentrik pendulum dua kali (tunggal) bawah untuk melaraskan eksentriciti untuk memastikan permukaan plat pemasangan mekanisme pemandu adalah tegak ke atas pesawat mengufuk, dan pastikan roda penimbal atas dan bawah mengarahkan kereta pada masa yang sama. Guna tangan and a untuk memindahkan setiap badan roda dan periksa sama ada ia menekan kereta; . Use a special wrench to rotate the eccentric shaft of the gear rack back pressure wheel to adjust the side clearance during gear rack meshing. When adjusting, use a feeler gauge to measure the side clearance to .; Antara . mm setiap roda menekan sepatutnya menekan pada belakang rak. Gerakkan setiap badan roda dengan tangan untuk memeriksa jika ia menekan secara serentak ke belakang gigi. Sama seperti, tetapkan roda panduan pada kedua- dua sisi kereta panduan. Kekunci penyesuaian adalah untuk tetapkan roda panduan pada satu sisi kereta panduan untuk menekan dengan ringan ke atas kereta panduan. Apabila menggerakkan badan roda dengan tangan, ia sepatutnya boleh berputar tetapi mesti terdapat penghalang yang jelas; Roler di sisi lain patut menyimpan kebebasan .-. ram dengan kereta panduan; . Laras kandang angkat mengikut atas dan jujukan. Jika mekanisme pemandu dan kandang angkat disertakan ke dalam lif kargo angkat, kandang angkat patut disertakan mengikut dan jujukan penyesuaian mekanisme pemandu. Lakukan pemeriksaan visual operasi setiap roller, dan guna kaedah tekan lead dan kaedah warna untuk memeriksa meshing pasangan gear; Lagu bagus pasangan bahagian yang tidak puas. Titik kunci ialah untuk menyesuaikan dengan berhati-hati status meshing pasangan gear: apabila titik yang dipaparkan dalam muncul pada permukaan rack gear, ia menunjukkan bahawa mekanisme memandu ditutup ke sisi kereta panduan. Pada masa ini, roda ayunan bawah (roda tunggal atau dua roda) patut disesuaikan untuk bergerak bahagian bawah mekanisme memandu ke arah kereta panduan sehingga kawasan titik mencapai lebih dari % permukaan rack gear. Semakin kecil kawasan, semakin mudah ia merusak perlengkapan dan rak.

ZelenogradPeribadi semak sambungan setiap bahagian dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan bolt yang menyambung badan patut disemak apabila badan berada di bawah tekanan (lengan berputar boleh digunakan untuk menyebabkan pemampatan)

Semak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabel

Apa fungsi anti rust primer untuk lif kargo gudang?


MacaoPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterPersembahan bagus



Aplikasi teknologi ferrografi untuk mendiagnosis dan mengawasi kesalahan dalam sistem hidraulik berdasarkan memakai pasangan pecahan mekanik. Dengan bantuan ferrograf, memakai partikel dan partikel lain terkontaminasi dalam minyak hidraulik lif hidraulik dipisahkan dan dibuat dalam ferrograf, yang kemudian diawasi di bawah mikroskop ferrograf atau mikroskop elektron imbas, atau dipositikan dalam tub kaca mengikut saiz, Quantitative detection using optics. Analisis di atas boleh mendapatkan maklumat penting mengenai pakaian dalam sistem. Berdasarkan ini, kaji lebih lanjut fenomena pakaian, mengawasi status pakaian, diagnosis prekursor kesalahan, dan kemudian membuat ramalan kegagalan sistem.

Pemandu dilarang meninggalkan kedudukan mereka memadam atau memperbaiki platform semasa bekerja. Selepas selesai kerja, pemandu patut matikan bekalan kuasa, kunci cakera sebelum meninggalkan kedudukan,MacaoPlatform angkat bimbit, dan isi rekod penyerahan.

Pemindahan barang antara lantai bilik, restoran, dan restoran. Tinggi rendah antara - mm, terutama sesuai untuk tempat kerja yang tidak dapat menggali lubang. And there is no need for upper lifting points, double column four column), stable equipment operation, simple and reliable operation, economic and convenient goods transmission, and difficult to solve narrow spaces that cannot reach the requirements. A customized delivery platform can be created, and the product hydraulic system is equipped with anti fall, upper and lower door interaction, and operation buttons can be set on each floor and lifting platform workbench to achieve multi-point. Produk ini mempunyai struktur yang kuat, kapasitas yang besar pembawa muatan, angkat lembut, pemasangan dan penyelenggaran sederhana dan selesa, menjadikannya peralatan pemindahan muatan yang ideal dan ekonomi untuk menggantikan lif antara lantai rendah. Peranti tahap angkat adalah terutamanya bertanggungjawab untuk pemprosesan data mekanisme operasi dan bar kerja kenderaan, menghitung kawasan keselamatan tahap angkat, dan sesuai untuk sistem kawalan elektrik platform angkat tahap diri. Sensor utama dalam sistem kawalan elektrik termasuk sensor sudut, sensor sudut panjang, sensor inklinasi paksi dua, dan simpanan tenaga sistem silinder minyak.

Fokus pada PembangunanScaffolds mesti terikat dengan selamat dan tidak digunakan di bawah beban berlebihan. Tidak mesti ada ruang antara pedal scaffolding, dan tindakan anti slip mesti diambil.

Apabila memasang, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari %. Keluaran meshing sepatutnya sesuai untuk setiap kotak, kotak distribusi,MacaoPlatform angkat lengan kurva, dll., dan sepatutnya disimpan secara biasa. Dust pada peralatan elektrik sepatutnya dibersihkan secara tepat masa. Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor listrik, perlu menghentikannya secara tepat masa dan penyelesaian masalah sebelum terus beroperasi. Penduduk motor sepatutnya dalam keadaan baik, dan lif kargo hidraulik sepatutnya memberikan kita perlindungan keselamatan. Aplikasi lif kargo hidraulik dalam produksi kita sudah sangat umum, dan bermain peran penting dalam produksi kita, terutama dalam operasi tinggi barang.

Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulan


MacaoPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterPersembahan bagus



Check the welding condition of the connection point, and if there is any looseness, please fix it in a timely manner.

Pemasangan berfungsiPenjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulan

Tengah bekalan kuasa: Kuasa enjin: Angkat: Operasi penyesuaian Rocker sendiri Perlindungan Muat Terlalu: Melalui reli semasa.

Lif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.

MacaoApabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.

Untuk memastikan turun licin objek berat dan pengendalian yang selamat dan boleh dipercayai, valv seimbang dipasang pada litar minyak kembali untuk seimbang litar dan menjaga tekanan, supaya kelajuan turun tidak terpengaruh oleh objek berat. valv throttle mengatur kadar aliran dan kelajuan angkat

Bengkel kerja platform angkat turun: valv tutup tidak ditutup dengan ketat, atau terdapat kebocoran minyak pada bahagian sambungan valv yang berkaitan atau berkaitan; Penghapusan adalah untuk ketatkan valv tutup, atau menggantikan cincin penutup. During the use of guide rail type cargo elevators, they may sometimes be installed outdoors and exposed to wind and sun for a long time

MasyafMaklumat produk lain
  • YunnanPlatform penunggang jenis trek panduanBoleh membuat kesan yang memutarbelitkan

    YunnanPlatform penunggang jenis trek panduanBoleh membuat kesan yang memutarbelitkan

  • YunnanLif rumah tingkat duaPrinsip dan penyelesaian masalah produk

    YunnanLif rumah tingkat duaPrinsip dan penyelesaian masalah produk

  • Yong PengKarakteristik pengubah tenggelam minyakSuasana keseluruhan bertambah baik

    Yong PengKarakteristik pengubah tenggelam minyakSuasana keseluruhan bertambah baik

  • Benteng sekhbehKereta platform angkat hidraulik dalamMasalah dan jalan penyelesaian

    Benteng sekhbehKereta platform angkat hidraulik dalamMasalah dan jalan penyelesaian

  • Benteng sekhbehJembatan boarding tetapCiri, prestasi dan aplikasi

    Benteng sekhbehJembatan boarding tetapCiri, prestasi dan aplikasi

  • LuanchengJembatan pengangkutan gudangApakah langkah-langkah yang digunakan untuk kecantikan

    LuanchengJembatan pengangkutan gudangApakah langkah-langkah yang digunakan untuk kecantikan

  • LuanchengPlatform penunggang jenis trek panduanKesalahan dan penyelesaian biasa

    LuanchengPlatform penunggang jenis trek panduanKesalahan dan penyelesaian biasa

  • LuanchengLif rumah villa penglihatan kecilHarga murah

    LuanchengLif rumah villa penglihatan kecilHarga murah

  • segera:Peringatan: Maklumat MacaoPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterPersembahan bagus memberi anda MacaoPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterPersembahan bagus oleh syarikat kami, perkhidmatan MacaoPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterPersembahan bagus dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MacaoPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterPersembahan bagus, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MacaoPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterPersembahan bagus. MacaoPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterPersembahan bagus di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MacaoPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterPersembahan bagus, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!